עורך דין חובות

כניסה לחובות היא לצערנו מצב מוכר ומשותף לאנשים רבים ברחבי המדינה. גם אלה שראו את עצמם כשייכים למעמד הביניים מוצאים את עצמם בשנים האחרונות נכנסים לחובות, וחייבים כספים לגופים או אנשים פרטיים. מצב זה לא נפתר מעצמו אלא רק הולך ומסתבך והחייב מוצא את עצמו נתון תחת לחץ רב. עורך דין חובות הוא הכתובת שיש לפנות אליה במצב בו החובות הולכים וגדלים וכמובן אם קיבלתם התראה מן ההוצאה לפועל על פתיחת תיק נגדכם ועמידה בפני נקיטת צעדים. עורך הדין ייצג אתכם בהליכים השונים ויעשה כל שניתן כדי להיטיב את התנאים בהם מוסדרים החובות.

כיצד יכול עורך דין חובות לסייע?

עורך דין חובות שהוא בעל ניסיון רב בהתנהלות מול הוצאה לפועל, ידע רב בחוקים הרלוונטיים או בתקדימים משפטיים יוכל לבחון היטב את המצב בו אתם נמצאים ולהציע אסטרטגיית פעולה שתביא לפתרון הדברים בצורה הקלה והמהירה ביותר. אם מדובר על חובות שאתם יודעים ומכירים בהם, ניתן לנהל מו"מ עם הנושים באופן ישיר ולנסות להגיע להסדר חוב. בלא מעט מקרים הנושים מעדיפים לוותר על סכום כלשהו או לאפשר פריסת התשלומים ולחסוך את הסאגה של התנהלות הדברים בבית המשפט. אם לא, עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט תוך התייחסות לפרטים הקטנים ביותר כמו למצב המשפחתי והכלכלי בו אתם נמצאים ולנסיבות הצטברות החובות. אם אתם עומדים בתנאים, יתכן שיציע לכם עורך דין חובות להיכנס להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי וילווה אתכם לכל אורכו עד לקבלת צו הפטר על חלק מהחובות.

ייצוג גם הצד השני של המטבע

עורך דין חובות מייצג פעמים רבות את החייבים ועושה כל שביכולתו כדי לסייע להם ולהביא להסדרת החוב בתנאים האופטימליים עבורם. עם זאת, עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל וחובות יכול לייצג גם את הזוכים. גם עבורם מדובר על תהליך לא פשוט. עורך הדין יכול לייצג את הנושה במו"מ מול החייב כך שהתוצאה תהיה משתלמת עבורו. אם הדברים אינם מוסדרים מחוץ לבית המשפט ייצג עורך הדין את הזוכה בבית המשפט ובהליכים השונים שישנם בהוצאה לפועל כמו התמודדות עם התנגדות החייב לביצוע שטר או עם טענת פרעתי.

משרד עורכי דין PD עוסק  בכל הקשור להוצאה לפועל וחובות הן מצד החייבים והן מצד הזוכים. הוא מלווה בהליכים השונים כולל בהליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי. מוזמנים ליצור קשר.

 

עורך דין חובות

עורך דין גביית חובות

המצב בו אדם או גוף כלשהו חייבים לכם כספים ומתחמקים מכך הוא לא נעים ואף מתסכל מאוד. אתם, בין אם בתור אדם פרטי ובין אם כבעלי עסק, יודעים שאותו גורם חייב לכם כספים אך אינו מראה כל רצון להחזיר וחומק בכל פעם מתשלום בתירוץ כזה או אחר. חשוב לא להתייאש אלא להתעקש לקבל את המגיע לכם. אם כבר פניתם לאותו גורם מספר פעמים והדברים לא צלחו, פנו אל  עורך דין גביית חובות שיניע את המהלכים בקצב מהיר יותר תוך שימוש בכלים העומדים לרשותו. נקיטת צעדים משפטיים כנגד החייב ללא ספק תגלגל את הדברים בכיוון הנכון לעבר קבלת הכספים המגיעים לכם.

האם הכרחי לפעול באמצעות עורך דין גביית חובות?

באופן עקרוני (אך עקרוני ועל הנייר בלבד) יש לנושה את האפשרות לפנות בעצמו ללשכת ההוצאה לפועל בבקשה לפתיחת תיק כנגד החייב. בפועל, הדברים כמובן אינם פשוטים וחשוב שעורך דין המתמחה בעניין יהיה מעורב כבר מהרגע הראשון. ראשית, יש לשלוח לחייב מכתב התראה לפני שעוברים לנקיטת צעדים נגדו. את המכתב מומלץ מאוד שיכתוב וגם ישלח עורך דין גביית חובות. עורך הדין ידע לנסח את המכתב באופן הרציני ביותר, כזה שלא משתמע לשתי פנים. הוא גם יבסס את דבריו על חוקים משפטיים ובכלל נוסח המכתב יהיה מקצועי. שליחת המכתב מטעם עורך דין כמובן מעידה על רצינות הכוונות. גם הגשת בקשה ובכלל התנהלות מול ההוצאה לפועל כדאי שתהיה באמצעות עורך דין אשר יודע היטב כיצד להתנהל.

מהן האפשרויות לגביית החובות?

הדבר כמובן תלוי מאוד בחייב וברצון שלו להחזיר חובות. אם החייב מודע לעניין ומגלה רצון להחזיר חובות, עורך דין גביית חובות יכול לנהל מו"מ מול החייב באמצעות עורך דינו וכך להגיע להסדר חוב המקובל על שני הצדדים ללא התערבות בית המשפט. אם הדבר אינו אפשרי, אם לא  ניתן לנהל מול החייב מו"מ כי אינו מכיר בחוב או מסיבות אחרות, עורך הדין ינסח כתב תביעה המהווה בסיס להתנהלות הדברים בבית המשפט. אם החייב מציג כתב הגנה מטעמו ייפתח משפט, ואם לא יעברו הדברים להתנהלות בהוצאה לפועל בהתאם לפסק הדין. עורך הדין מלווה ומוביל את הדברים בשני המצבים.

משרד עורכי דין PD הוא משרד העוסק בכל הקשור להתנהלות מול הוצאה לפועל, בין אם  גביית חובות וייצוג זוכים ובין אם ייצוג חייבים בהגעה להסדר חוב או הליכים אחרים. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

עורך דין חובות

עורך דין חובות

כניסה לחובות היא לצערנו מצב מוכר ומשותף לאנשים רבים ברחבי המדינה. גם אלה שראו את עצמם כשייכים למעמד הביניים מוצאים את עצמם בשנים האחרונות נכנסים

קרא עוד »