עורך דין פשיטת רגל ראשון לציון

עו"ד פשיטת רגל ראשון לציון

רובנו מתמודדים עם התוצאות של הקורונה ובכלל חוסר היציבות הכלכלית שישנו בארץ ובעולם בשנים האחרונות. יש לא מעט שצוברים חובות גבוהים לנושים רבים ולא יצליחו לצאת מהמצב ללא עזרה משמעותית מהמדינה. הליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי הנקרא בעבר (אך גם עד היום) פשיטת רגל הוא הסיכוי היחיד עבור רבים. כדי להכנס לתהליך ולעבור אותו בצורה הטובה ביותר חשוב לבחור עורך דין פשיטת רגל ראשון לציון או בהתאם לאזור המגורים שהוא בעל ניסיון רב בתחום וליווה רבים בתהליך.

כיצד יסייע עורך דין פשיטת רגל ראשון לציון בתהליך?

האתגר הראשון בתהליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי הוא הקבלה אליו. לצערנו רבים עומדים בדרישות הראשונות לכך והביקוש לכניסה לתהליך הוא גדול. עורך דין פשיטת רגל ראשון לציון ובכלל שהוא בעל ניסיון רב ידע כיצד להגיש את הבקשה כך שהסיכויים להתקבל לתהליך הם גבוהים יותר. מעבר לכך עורך הדין ילווה את כל שלבי התהליך. השלב הבא לאחר הקבלה הוא שלב ביניים בו נעשות בדיקות לגבי נכסי החייב ובניית תכנית שיקום עבורו. בשלב זה יוטלו עליו מגבלות רבות. אם ישנה מגבלה המפריעה לו משמעותית בחייו עורך הדין ידאג לריכוך המגבלה ואולי אף ביטולה. עורך הדין יוודא שצו התשלומים המוטל על החייב, התשלום החודשי שישלם ויחולק בין נושיו, הוא מתאים ליכולותיו ומאפשר לו לחיות ברמת חיים סבירה. הוא גם ידאג לכך שלאחר מילוי כל חובותיו יינתן לו צו הפטר בהקדם האפשרי.

האם חדלות פרעון ושיקום כלכלי מתאים לכל אחד?

כאשר ישנם נושים רבים וההתנהלות מולם מתחילה להיות מורכבת ומאיימת אין ספק שהתנהלות מול המדינה ולא מול כל אחד מהם תקל מאוד על החייב. עם זאת, חשוב להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל ראשון לציון שהוא בעל ניסיון בליווי בהליכים שונים מול ההוצאה לפועל או התנהלות מול נושים. הוא יפרוש בפני החייב את האפשרויות העומדות בפניו על יתרונותיהן וחסרונותיהן וללוות אותו בכל דרך שיבחר, כולל ניהול מו"מ מול הנושים להגעה להסדר חוב או ייצוג בבית המשפט וכמובן ליווי בהליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי.

משרד עו"ד PD מייצג חייבים בהליכי חדלות פרעון ושיקום כלכלי והליכים אחרים מול ההוצאה לפועל או הגעה להסדר חוב מול נושים ועושה זאת במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

עורך דין חובות

עורך דין חובות

כניסה לחובות היא לצערנו מצב מוכר ומשותף לאנשים רבים ברחבי המדינה. גם אלה שראו את עצמם כשייכים למעמד הביניים מוצאים את עצמם בשנים האחרונות נכנסים

קרא עוד »